Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe v oblasti účetnictví
  • znalost zákona o DPH a zákona o dani z příjmů
  • všeobecná znalost problematiky účetnictví, majetku, skladů a dalších agend
  • zkušenost s uzávěrkovými operacemi (opravné položky, rezervy, dohady atd.)
  • znalost MS Office
  • přesnost, spolehlivost, pečlivost, organizovanost, samostatnost

 

Náplň práce:

  • Kompletní vedení účetnictví (kromě mzdové problematiky) dceřiné společnosti zabývající se vývojem softwaru
  • Účtování došlých, vydaných faktur, interních dokladů
  • Samostatné účtování účetních operací
  • Zpracování účetní závěrky – závěrkové operace
  • Kontrola, účtování a uzávěrky DPH

Co Vám nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností změny na dobu neurčitou
  • podpora profesního vzdělávání
  • Finanční ohodnocení respektující Vaše schopnosti a dovednosti
  • Práci v příjemném a profesionálním prostředí
  • Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
  • 5 dní dovolené navíc, oproti zákonnému nároku
  • Dle hospodářského výsledku firmy 13. plat až do výše 100 % základního platu
  • Dle hospodářského výsledku firmy roční odměny
  • Po prvním roce zaměstnání možnost čerpání půjčky ze sociálního fondu
  • Po pěti letech příspěvek firmy na životní pojištění ve výši 600 Kč měsíčně

 

Místo výkonu práce: Choceň

Nástup možný dle dohody

 

Životopisy zasílejte na e-mail: jindra.mikulecka@starmon.cz