Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe v oblasti účetnictví
- znalost zákona o DPH a zákona o dani z příjmů
- všeobecná znalost problematiky účetnictví, majetku, skladů a dalších agend
- zkušenost s uzávěrkovými operacemi (opravné položky, rezervy, dohady atd.)
- znalost MS Office
- přesnost, spolehlivost, pečlivost, organizovanost, samostatnost
Náplň práce:
- Kompletní vedení účetnictví (kromě mzdové problematiky) dceřiné společnosti zabývající se vývojem softwaru
- Účtování došlých, vydaných faktur, interních dokladů
- Samostatné účtování účetních operací
- Zpracování účetní závěrky – závěrkové operace
- Kontrola, účtování a uzávěrky DPH
Co Vám nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností změny na dobu neurčitou
- podpora profesního vzdělávání
- Finanční ohodnocení respektující Vaše schopnosti a dovednosti
- Práci v příjemném a profesionálním prostředí
- Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
- 5 dní dovolené navíc, oproti zákonnému nároku
- Dle hospodářského výsledku firmy 13. plat až do výše 100 % základního platu
- Dle hospodářského výsledku firmy roční odměny
- Po prvním roce zaměstnání možnost čerpání půjčky ze sociálního fondu
- Po pěti letech příspěvek firmy na životní pojištění ve výši 600 Kč měsíčně
Místo výkonu práce: Choceň
Nástup možný dle dohody
Životopisy zasílejte na e-mail: jindra.mikulecka@starmon.cz