Požadavky:

  • SŠ ekonomického směru
  • praxe v oblasti účetnictví
  • znalost MS Office
  • základní znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů

 

Náplň práce:

  • účtování došlých a vydaných faktur tuzemské i zahraniční
  • podpora a spolupráce s účetní při sestavování účetní závěrky
  • administrativní činnosti související s vedením účetnictví
  • celková zodpovědnost za evidenci faktur, jejich zaúčtování a archivaci

 

Co Vám nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností změny na dobu neurčitou
  • podpora profesního vzdělávání
  • Finanční ohodnocení respektující Vaše schopnosti a dovednosti
  • Práci v příjemném a profesionálním prostředí
  • Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
  • 5 dní dovolené navíc, oproti zákonnému nároku
  • Dle hospodářského výsledku firmy 13. plat až do výše 100 % základního platu
  • Dle hospodářského výsledku firmy roční odměny
  • Po prvním roce zaměstnání možnost čerpání půjčky ze sociálního fondu
  • Po pěti letech příspěvek firmy na životní pojištění ve výši 600 Kč měsíčně

 

Místo výkonu práce: Choceň

Nástup možný dle dohody

 

Životopisy zasílejte na e-mail: jindra.mikulecka@starmon.cz