Požadavky:
- SŠ ekonomického směru
- praxe v oblasti účetnictví
- znalost MS Office
- základní znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů
Náplň práce:
- účtování došlých a vydaných faktur tuzemské i zahraniční
- podpora a spolupráce s účetní při sestavování účetní závěrky
- administrativní činnosti související s vedením účetnictví
- celková zodpovědnost za evidenci faktur, jejich zaúčtování a archivaci
Co Vám nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností změny na dobu neurčitou
- podpora profesního vzdělávání
- Finanční ohodnocení respektující Vaše schopnosti a dovednosti
- Práci v příjemném a profesionálním prostředí
- Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
- 5 dní dovolené navíc, oproti zákonnému nároku
- Dle hospodářského výsledku firmy 13. plat až do výše 100 % základního platu
- Dle hospodářského výsledku firmy roční odměny
- Po prvním roce zaměstnání možnost čerpání půjčky ze sociálního fondu
- Po pěti letech příspěvek firmy na životní pojištění ve výši 600 Kč měsíčně
Místo výkonu práce: Choceň
Nástup možný dle dohody
Životopisy zasílejte na e-mail: jindra.mikulecka@starmon.cz